مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-09اقتصادي

خبر خوب| پرداخت قبوض نیازمندان در مناطق کم برخوردار مشهد


مدیر مجموعه فرهنگی کهف الحسن (ع) گفت: در طرح به حساب حاج قاسم قبوض آب و برق و گاز نیازمندان در مناطق کم برخوردار مشهد توسط گردان عماد مغنیه این مجموعه مردمی پرداخت می شود.

- حجت الاسلام علی محبت شریفی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: طرح به حساب حاج قاسم توسط گردان عماد مغنیه مجموعه کهف الحسن از تاریخ 99/9/9 کلید خورد.

مدیر مجموعه کهف الحسن(ع) بیان کرد: با تولید و توزیع280 هزار ماسک و توزیع سبد کالا در چند مرحله همراه با پخت چندین هزار غذای گرم در ایام ابتلای مردم عزیزمان به کرونا و طرح تسویه بدهی فقرا در سوپر مارکت ها (طرح آقا حساب کردن) به دنبال کار جدید و خلای پنهان دیگری بودیم.

وی با اشاره به اینکه با مشورت دوستان به این نتیجه رسیدیم که در بحث تسویه بدهی قبوض آب، برق و گاز ورود پیدا کنیم، افزود: در چگونگی اجرای آن به این مدل رسیدیم که با لباس حاج قاسم که مظهر مقاومت نیز است به قشر مقاوم جامعه و پایه های حاکمیت جمهوری اسلامی سر بزنیم و به صورت حضوری درب منازل شان حضور پیدا کرده قبوض صفر کنیم.

محبت شریفی عنوان کرد: این طرح در مناطق مختلف حاشیه شهر مشهد از جمله شهرک شهید رجایی، شهرک عمار، همت آباد و رسالت اجرا شده، همچنین، تا سالروز شهادت سردارعزیزمان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| پرداخت قبوض نیازمندان در مناطق کم برخوردار مشهد

خبر خوب| پرداخت قبوض نیازمندان در مناطق کم برخوردار مشهد